Sunday, December 17, 2006

This week

I was very busy with working, studying, working and working this week so I did not have a time to up-date my blog. I usually work at Spanish restaurant in sannnomiya but sometimes I work at clothes shop. On Monday and Thursday, I worked at clothes shop at the side of street where luminarie was taken place. My job was to hand out Yen500 off ticket of the clothes shop to the pedestrians. I wore a headgear of a reindeer so some people laughed at me and othrs took the photo of me...but I kept it up to the bitterend.

On Friday I attended a party and it was fun. I drank a lot..

From this Tuesday, I go skiing to Nagano. I have been looking forward to this for a long time so I'm really exited. However, it is very warm this winter so there is little snow at the skiarea. Forecast says it will be snow tommorow. I hope it will snow a lot. Oh it's time to go to the bed.

See you soon.


translate(yahoo翻訳)/私は働くことで非常に忙しかったです。そして、私に私のブログを更新する時間がなかったように、勉強して、働いて、今週働きました。私は通常sannnomiyaでスペインのレストランで働きます、しかし、時々、私は衣料品店で働きます。月曜日と木曜日に、私はluminarieが占められた地位であった通りの側の衣料品店で働きました。私の仕事は、歩行者に衣料品店のチケットから、Yen500を渡すことになっていました。一部の人々が私を笑ったように、私はトナカイのヘッドギアをかぶりました、そして、othrsは私の写真を撮りました...しかし、私はbitterendにそれを維持しました。


金曜日に、私はパーティーに出席しました、そして、それは楽しみでした。私は、たいへん飲みました..
火曜日にこれから、私は長野にスキーをしに行きます。私が本当に出られるように、私は長い間これを楽しみにしていました。しかし、ほとんど雪がskiareaにないように、この冬非常に暖かいです。予想は、それが雪tommorowであると言います。私は、たいへん雪が降ることを望みます。ああ、ベッドに行く時間です。

それではまた