Sunday, December 24, 2006

Ski!!



Sorry that I could not update my blog for a while. I went skiing to Nagano with ski club member for four night. It was very warm these days so there ware not much snow in the ski area. However around the top of the mountain, there are a lot of snow so I could enjoy skiing very much.

First and second day, it was fine and the sight from the top was beyond description. I tried mogul course but it was difficult. Another member who did snowbording are all aggressive and cool. They taught each other and they got better and better very soon. We recorded the video and watched at night. We could see funny video.

Final day, it was cloudy and a little snowing. The sight was not clear bacouse of the gas and the accident happen. A club member's snowbord was stolen during we were eating lunch. We looled for and looked for but we could not find the one. We all got angry and cannot forgive who steal other's snowbord.

Except one thing, I could have a good time I enjoyed skiing very much.
Merry Christmas!!! bye.



私がしばらくの間私のブログを更新することができなかったことを残念に思う。私は、4つの夜の間スキークラブメンバーと長野にスキーをしに行きました。細工物がスキー地域であまり雪が降らないことは、この頃、とてもそこで非常に暖かかったです。しかし山の頂上のまわりで、私がとてもスキーをして楽しむことができたように、多くの雪があります。


第一および第二の日、天気がよかったです、そして、トップからの景色は言い尽くせなかったです。私は大物コースをためしました、しかし、それは難しかったです。snowbordingすることをしたもう一人のメンバーは、すべて攻撃的で、クールです。彼らは互いを教えました、そして、彼らは間もなくよりよくてより上手になりました。我々はビデオを録画して、夜に見ていました。我々は、おかしいビデオを見ることができました。

最後の日、曇りで、少し雪が降っていました。視力は、ガスと事故のbacouseが起こることをはっきりさせませんでした。クラブメンバーのsnowbordは盗みをされました。そして、我々は昼食を取っていました。我々は、探して、しかし、我々は人に見つけることができなかった。みんなは怒って、盗み他がsnowbordに持っている人は誰でも許すことができません。
1つのもの以外は、私に私がとてもスキーをして楽しんだという楽しい時があることができました。

メリークリスマス!!!さよなら。