Tuesday, December 12, 2006

Luminarie




Winter of Kobe is famous for luminarie. Today, I went to luminarie. The street is crowded with many many people so we have to go the long way around to see the illumination. we walked about 20minute and suddenly the bright illimination came into view. I was impressed so much. Curtain of light leads to the open space and There big illumination existed. That was so beautifl beautiful. Many peole took photo and I did took a lot of photo.

After seeing illumination I ate a lot of things at the street stall naer
illumination. Famous Trukish food kebob was good and stall clerk
spoke fluent Japanese. I want to visit Turkey someday. And beef
on skewer, taiyaki, yakisoba was also good. I had good time with
my girl friend. Then see you again!


神戸の冬は、luminarieで有名です。今日、私はluminarieへ行きました。我々が照明を見るために長い方法でまわりを行かなければならないように、通りが多くの多くの人々で込んでいて。

我々はおよそ20分を歩きました、そして、突然、明るいilliminationは見えてきました。私は、それほど印象を受けました。光の幕はオープンスペースに至ります、そして、There大きい照明が存在しました。それは、そう美しいbeautiflでした。peoleが写真に持っていった、そして、私がした多くは、多くの写真を撮りました。

照明を見た後に、私は通り露店naer照明で、多くのものを食べました。有名なTrukish食物kebobはよかったです、そして、露店従業員は流暢な日本語を話しました。私は、いつかトルコを訪問したいです。そして、串(taiyaki)の牛肉は、yakisobaにおいしくもありました。私に、私のガールフレンドと楽しい時間がありました。それから、もう一度ではまた!