Wednesday, November 29, 2006

A reference


As next step of applying for study abroad, I had to get a letter of recommendation. So I went to professor's room. I told him in detail and asked him to write a reference. At first, he denied my offer because he can not use computer but in the end he accepted my offer. A few days later, I visited him to take a reference again and we talked a lot. He told me valuable stories about international politics. In addition, He gave me the opportunity to talk with another professors whom I don't usually talk with. It was fresh to me and I had a good time. This is a short story about a reference. I would keep on blogging...


Translate(yahoo!翻訳)海外の勉強を申し込む次のステップとして、私は推薦状を受けとらなければなりませんでした。それで、私は教授の部屋に行きました。私は詳細に彼に言って、彼に推薦状を書くよう頼みました。最初は、彼がコンピュータを使うことができないので、彼は私の申し込みを許しませんでした、しかし、結局は、彼は私の申し込みを受け入れました。数日後に、私は再び参照をするために彼を訪ねました、そして、我々はたいへん話しました。彼は、私に国際的な政治についての価値ある話を話しました。そのうえ、Heは私に私が通常口をきかないもう一人の教授と話す機会を与えました。それは私に新しかったです、そして、私は楽しい一時を過ごしました。これは、参照についての短編です。私は、ブログを続けます...