Sunday, December 03, 2006

Ichiro and weekend




This weekend was amazing. Yesterday I went to work as clerk at clothes shop in Sannomiya.

The building which I work is fashionable so chosen to take photographes of fashion magazine"Number" This is mainly sports magazine and the guest was Ichiro Suzuki!!!!!!
I could see him clearly in close distance. I have been respecting him since my elementary school days so tear was about to drop for joy. He was smart and handsome man as I expected.
I spent happy moment...


On Sunday, I went to Kyoto to see autum leaves. It is warm for autum so I could see red or yellow leaves in December. I went to Kiyomizu temple and Kodaiji temple. That was beautiful! especially Kodaiji temple was illuminated at night and the surface of the pool reflect the autum leaves perfectly. That was the most beautiful sight. But lots of lots of people... pavements were crowded with people so I could not step forward easily. I came home at 10:30p.m

I'm a little tired but enjoyed this weekend. Okey I will go to bed... bye bye!

Translate(yahoo翻訳)/今週の週末は素晴らしかったです。昨日、私は三宮の衣料品店の従業員として仕事に行きました。
私が働く建物は、ファッションmagazine"Numberのphotographesをするためにとても選ばれてファッショナブルです、これは主にスポーツ誌です、そして、客はイチロースズキでした!!!!!!私は、近い距離で明らかに彼に会うことができました。涙が喜んで落ちようとしていたように、私は小学生時代から彼を尊敬していました。私が思っていた通り、彼は細くてでハンサムな男性でした。私は、幸せな瞬間を過ごしました...
日曜日に、私は紅葉を見るために、京都に行きました。暖かいです。私は、清水寺と高台寺に行きました。美しかったです!特に高台寺は夜に照らされました、そして、プールで表面は紅葉を完全に映していました。それは、最も美しい視力でした。しかし、たくさんの多くの人々...私が簡単に前進することができなかったように、舗道は人々で込んでいました。私は、帰って来ました10:30p.m
私は少し疲れているが、今週の週末を楽しみました。ちゃんと、私は寝ます...バイバイ!