Saturday, November 25, 2006

Start today.



Today I start up my blog. I am going to write about studying abroad in Ireland, usual life and so on... I have worried about starting a blog because I want to leave some "shape" of what I felt or did but I am apt to get tired of soon so I do not know whether I can continue my blog. Watch carefully! I will do my best.

p.s I'm going to write my blog mainly in English to improve my writing skills. There may be a lot of mistakes so if you find some mistakes, please let me know!

Translate(Yahoo!翻訳)/今日、私は私のブログを始めます。私は、アイルランド、普通の生命その他で留学することについて書くつもりです...私が私が感じたか、したものの若干の「形」を残したいので、私はブログを始めることについて心配しました、しかし、私が私が私のブログを続けることができるかどうかわからないように、私はすぐにあきやすいです。慎重に見ていてください!私は、私の最善を尽くします。
私が行っているp.sは、私の文書技術を改善するために、主に私のブログを英語で書きます。多くの間違いがあるかもしれませんので、あなたがいくらかの間違いを見つけるならば、知らせてください!